nytt kapitel

har inte skrivit här på länge, men har ju hänt en jävla massa på sistone börjat ny skola och allt.. har börjat på vipan (no comments) i linjen turism o hotell, är verkligen inte nöjd med varken klassen eller ämnet direkt så jag ska snart byta :) vet inte till vad, antagligen teknik eller handel eller något sånt haha.. annars så ja, det är ju malmöfestivalen hehe. var där 10 minuter i fredes :s och sen var jag där i lördes, träffa en jävla massa o det var endå roligt och så. ska nog dit imorgon (onsdag) med jenny och emelie tror jag, det är ju NRJ IN THE PARK!! :) sen blir det på fredag sista dagen med emelie också.  just nu är jag riktigt jävla trött på alla som ska myta ljuga och hålla på antingen gör ni det för att passa in och hålla med, eller för att ni helt enkelt är falska. att t.o.m en nära vän ska hålla med mig om vad jag tycker för hon tror jag blir sur annars? nej snälla alla har egna åsikter det vet väl fan jag. men att verkligen hålla med mig om något och bli sur på samma person och allt, sedan träffa den personen dagen efter? klart inte mitt val med halluu?! orkar inte sånt. ta tag i vad du tycker istället och låt folk få veta istället för att ljuga och vara så osäker. nu ska jag ta något att äta iallafall sedan kolla på film, sen antagligen sova.. ska upp 6 imorgon -.- kill mee.
Puss & godnatt

random bild


Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer de fler fina bilder?

2010-09-12 @ 18:40:49
Postat av: Anonym

klart :)

2010-09-12 @ 20:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0