söndag

nu har jag precis kommit hem och hunnit sova lite :)
igår blev jävligt konstig, orkar inte berätta allt men jag kom till tova typ nån gång på dagen. bara chillade kollade film och försökte sola lite, så skulle vi egentligen till en lokal i gunnesbo men det fucka sig. så sen träffa vi carl luca kozhin, stefan matin fille tror inte ja glömt någon? gick typ 10 mil för vi skulle till lisa, men sen sluta det med att vi va hos tommie i dalby igen sen stack jag och tova hem vid 2 jag däcka nästan direkt när vi kom hem. vakna imorse av att tova tog allt täcke den jävlen haha, sen ösregna det ute så min mamma kom och hämta mig och nu ligger jag här. förresten så kom jag in på mitt gymnasium :) haha fick reda på det i ett sms mitt under en festen därför jag inte tänkt på det nu, men blev riktigt glad och nu vet jag vart jag hamnar och slipper va orolig för typ hamna på något skit som handel eller så. jaja ikväll ska jag bara ta det lugnt, emelie kommer hem från kroatien vid 11 tiden ikväll så då kanske hon kommer hit och sover här får se.. har saknat söönder diig :(
orkar inte skriva mer, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0