söndag tröttdag

har kommit hem och ätit nu, oxfile hihi min favvorätt..
i torsdes så vaknade jag och linn hos mig så stack vi hem till henne hämtade lite saker, sen träffade vi emma och några till för vi skulle fixa lite. sen stack jag linn emma och jesper till skolan och satte oss under tak och bara chillade med vattenpipa och lite så, sen kom niklas och henke också. vid 10 stack vi hem till linn igen för fyfan vad det regnade och åskade och alltihop, är så jävla rädd för åska :( så jag stack hem sen och hade ont i magen haha och typ sov. i fredes så vaknade jag ensam för en gångs skull haha liide skönt, sen stack jag till linn där emma och niklas också va. sen minns jag inte vad vi gjorde hela dagen men ja bara chillade för linn hade ff, lagade mat och så sen kom marina också, så snackade vioch allt sånt sen började vi fixa oss för vi skulle ut. när vi kom ut och träffa dom vi skulle så sa alla att vi skulle med på en fest (oplanerat som vanligt haha) så ja vi hängde med. min mobil förstördes heeelt råka drämma ner den i marken.. men det blev ändå rätt lyckat först va de typ bara vi där 8 pers men sen kom massa :) sen stack vi hem till linn vid 4 haha och jag däckade direkt. i lördes var det hemskt när jag vakna men ja, sen vet jag inte vad vi gjorde hela dagen.. jag emma linn och marina stack och åt pizza typ sen tog vi det bara lugnt. sen på kvällen stack vi ut och bara satt ute med lite folk och snacka och så och jag och patricia åkte med hennes kusin haha så sjukt han kör jag lovar!! sen följde vi dom hem och gick hem till linn igen och däckade.
i morse så vakna jag av att mamma ringde så följde jag med henne och pappa till nova vid 12..
fick min nya mobil wiihooo för den andra pajja ju i fredes :) och lite fler saker. sen träffade jag linn och marina igen, nu är jag iaf hemma och väntar på att linn ska komma hit. båda är riktigt trötta så vi ska nog bara ta det lugnt med chips och dippa hehe kolla någon film kanske va ute får se.. nu ska jag iaf ringa bebis så vi höörs :) POSS
lite bilder från dagarna ;



haha en sjuk bild jag hitta


haha lekte med någon konstig grej som flätade håret

emma linn jag, söta hahaa

marina och linn
och så min nya älskling :) w995 sony ericsson, tack pappa!


Kommentarer
Postat av: LINN

yeah, älskar dig skitmygge<3

2010-08-17 @ 23:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0