LOV

är sämst på att uppdatera mig men nu kommer lite :)
igår var som sagt sista dagen i skolan, så jävla skönt med lov! fick fan min tredje IG-varning igår... men hur ska man kunna plugga när man typ aldrig får reda på proven? helt plötsligt när man kommer till en lektion så är det prov. jaja nu är det som sagt slut med sånt på ett tag iaf! igår (fredag) så kom patricia till min skola sen åkte vi hem tillsammans, sen skulle hon på möte så jag stack till linn. Sen kom patricia också till linn sen fixade vi oss och tog bussen till malmö vid halv 5 tiden, vi kom dit och träffade marina och emma sen va vi på entré i typ 2 timmar. sen stack vi hem till marina som bor typ vid entré och bara flippa sönder vetifan vad vi gjorde, sen stack vi iaf ut vid 10 för linn hade snackat med sin handledare på laserdom så hade han sagt att vi fick komma dit och köra gratis. så körde vi 2 spel hahahaha så jävla sjukt... sen fick jag & linn skjuts tilll dalby sen sov vi hos mig. nu har linn precis stuckit för hon skulle jobba, och jag ska precis klä på mig och så för ska till lund och köpa silverschampo (ETT MÅSTE!) och sen sola med mami, kanske träna också om jag pallar.. Ikv blir det iaf halloweenfest med emelie och jenny i veberöd, blir nog endå fett :) grattis till jenny förresten som blev 16 igår!
nu drar jag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0