snart sweet 16 !

Igår efter skolan så tog jag bussen med Emelie hem, sen drog jag hem till Linn sen kom Patricia dit. Jag färgade Patricias hår igen, ännu mörkare och det blev faktiskt bra! Sen fixade vi oss och stack till lund och träffade massa folk, jag och Linn stack till kg som vanligt. Sen tog vi bussen hem igen någongång, stack till dalby sen hem till linn och deckade vid halv 4 tror jag. 
Lägger tyvärr inte ut någon bild sen igår.
Sen idag vaknade vi hos Linn sen kom min mamma och hämtade oss så stack vi till stan en snabbis och köpte lite småsaker, detta fick jag av mamma:

Vantar 99:-

Vanliga svarta tights 99:-

Vita linnen 2 för 100:-

Åhléns brun utan sol 85:- behöver det nu eftersom jag inte orkar sola

Body scrub 59:- gör huden jättelen

En skitbra ansiktskräm, återfuktar huden och luktar gott 200:-

Lösnaglar 85:- och lösögonfransar 60:- haha fråga inte varför.. tycker sånt är kul :)
Och sen var jag lite gullig och köpte en rosa bandet (eller vad det heter) 20:-
Stödjer bröstcancer tror jag ..

Köpte inte mer, eftersom att jag endå fyller år snart mindre än en månad faktiskt!
Men nu ska jag duscha, fixa till mig sen drar jag till vittsjö.. hörs imorgon :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0