h e l g e n

är som sagt sämst på uppdatering.
men kan berätta lite om helgen iallafall: i fredes efter skolan så stack jag och pl till lund och fixade hårfärg, sen stack vi till dalby igen och va barnvakter till hennes kusins barn och färgade hennes hår brunt. det blev faktiskt fint! efter det så stack vi hem till henne och fixade oss, tog bussen till lund igen och träffade massa folk. Sen åkte vi till dalby igen vid 11 så följde jag henne en bit sen stack jag till emelie. Kom till emelie och där va Emelie, Jenny, Tova och Victoria som drack och lite så för att Tova fyllde år. Grattis igen Tb! ♥ Men sen stack vi ut så stack jag och Emelie och mötte 2 killar vid bussen, sen stack alla hem till jenny istället vid halv 2 tiden tror jag. Gjorde massa jag vetifan men somna typ vid 4 typ. i lördes var jag hos jenny ett tag sen stack jag och mötte linn sen hem till henne och lagade tacos. På kvällen fixade vi oss sen stack vi ut gjorde massa jag vet inte haha.. sen kom jag hem vid halv 1 deckade direkt, helt kort lördag? jaja sen i söndes vet jag fan inte vad jag gjorde på dagen, men på kvällen stack jag till jenny igen där Patricia, Emelie och Jenny var. Sen kom också Victoria och Tova, och lite senare några killar som inte var bjudna för vi skulle egentligen ha "tjejkväll" så alla hade mjukiskläder på sig haha... Jaja så söndagen blev ungefär som fredagen. Sen vid 4 morgonen stack jag och Emelie hem till Emelie och sov där ist, vaknade vid 12 någon gång för jag skulle till tandläkaren halv 2 och tog bort den jävla metallsaken. skönt som fan! sen träffade jag linn och på kvällen stack vi till lund (kg) och träffade våra homies som vanligt, sen stack jag hem och sooov........ så :) det var min helg puss!

patricia och jag, fetaste barnvakterna maan

lund, ursäkta patricias urigning hahaha

tog massor med bilder från helgen men dom får komma någon annan gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0