t i s d a g

Jag är sämst på uppdatera haha , men haft problem med datorn också.
Idag har jag varit i skolan och jag började kvart i 11. riktigt skönt! stack in till stan först och käka frukost sen till vipan, hade prov/läxförhör direkt på morgonen som jag fick reda på av några i min klass på väg från bussen till skolan haha.. men det gick faktiskt bra tror jag. Jag hade bara en lång lektion hela dagen sen slutade jag vid halv 3, tog bussen in till stan mötte emelie och köpte puul, sen tog vi bussen till dalby. På bussen var det en sån gubbe som skulle kontrollera busskorten och eftersom att jag inte hade satt i foto ännu så tog han mitt busskort? och om jag inte fixar ett nytt så får jag betala 800:- i böter. Och har bara 3 dagar på mig, jävla sträng lag men jaja.. så nu har man inget busskort haha så jävla fail. Men får fixa nytt imorgon :)
Nu ska jag ner och äta så, haadee !

söt random bild från helgen, snodde den från fannys blogg. (hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0